Силабус з англійської мови (за професійним спрямуванням), Середня освіта (Трудове навчання та технології)

 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

КРАСНОГРАДСЬКИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ХАРКІВСЬКА ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

Циклова комісія філологічних та соціально-економічних дисциплін

 

Гарант

освітньої програми

__________

СИЛАБУС ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА

 

1. Загальна інформація

Назва освітнього компонента

Англійська мова (за професійним спрямуванням)

Викладач (-і)

Дуль Олена Володимирівна

Контактний телефон викладача

0992783255

E-mail викладача

elenateacherdul@gmail.com

Рівень освіти

фаховий молодший бакалавр

Освітня програма

Середня освіта

Галузь знань

01 Освіта / Педагогіка

Спеціальність

014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології)

Спеціалізація

-----

Статус освітнього компонента

нормативний

Формат дисципліни

Практичні заняття, самостійна робота

 Обсяг дисципліни в

кредитах ECTS

3,0

Посилання на сайт дистанційного навчання

https://olena-dul.blogspot.com/

Консультації

Очні консультації: 1,5 год. понеділок 4 пара

Онлайн консультації: за попередньою домовленістю Viber / Telegram (0992783255) в робочі дні з 9.00 до 17.00

2. Анотація до курсу

Освітній компонент «Англійська мова (за професійним спрямуванням)» вивчається здобувачами освіти спеціальності Середня освіта (Трудове навчання та технології) на третьому курсі у шостому семестрі та на четвертому курсі у сьомому та восьмому семестрах і передбачає передбачає розвиток та вдосконалення у майбутніх учителів технологій та інформатики мовних та мовленнєвих компетенцій до рівня свідомого використання англійської мови у життєвих ситуаціях на міжособистісному, професійному та освітньому рівнях. «Англійська мова (за професійним спрямуванням)» передбачає комплексне викладання мови: всі аспекти мови вивчаються паралельно з розвитком мовленнєвих навичок та вмінь і навчанням спілкуванню, приділяючи особливу увагу професійній лексиці та граматиці у контексті відповідних аутентичних матеріалів.

3. Мета та цілі курсу

Мета освітнього компонента «Англійська мова (за професійним спрямуванням)» полягає у формуванні уміння усного і письмового спілкування у межах професійної та наукової тематики відповідно до потреб професійної підготовки за фахом та міжкультурного спілкування.

розвивати у здобувачів освіти основи лінгвістичної, комунікативної та лінгвокраїнознавчої компетентностей у сфері спілкування, що визначені майбутніми професійними інтересами і потребами; формувати та розвивати уміння працювати з англомовною фаховою та науковою літературою; ефективно та правильно використовувати вербальні і невербальні засоби англомовної комунікації під час ведення публічних виступів, презентацій, перемовин, зустрічей, воркшопів, тренінгів, тощо; розвивати у майбутнього педагога пізнавальні інтереси в межах інтеркультурного контексту, прагнення до удосконалення своєї професійної підготовки засобами англійської мови. Вивчення змісту освітнього компонента реалізується через інтегрування активних методів та інтерактивних технологій навчання і створення особистого навчального іншомовного середовища майбутнього вчителя технологій та інформатики.

4. Результати навчання (компетентності)

Після завершення вивчення цього курсу ви будете готові:

       здобувати, аналізувати інформацію, отриману з різних джерел, застосовувати її для індивідуального розвитку і самовдосконалення;

       вивчати, аналізувати та застосовувати у майбутній професійній діяльності літературу, подану в паперовій та електронній формах англійською мовою;

       самостійно працювати з іноземною педагогічною, довідковою, енциклопедичною літературою;

       розуміти висловлювання, що стосуються особистісної, суспільної, професійної, освітньої сфер, а також тексти пізнавального та країнознавчого характеру;

       виокремлювати головну і другорядну інформацію у текстах, використовуючи лінгвістичну та контекстуальну здогадку;

       розуміти автентичні тексти різних жанрів і стилів;

       чітко та детально висловлюватись з широкого поля тем, виражати свою думку з певної проблеми, наводячи аргументи “за” і “проти”, висловлювати своє ставлення до осіб, подій, явищ;

       без попередньої підготовки встановлювати і підтримувати спілкування зі співрозмовником, ініціювати та завершувати спілкування, використовуючи для цього відповідні зразки мовленнєвого етикету, ініціювати та підтримувати діалоги, аргументовано доводити свою точку зору;

       робити нотатки, складати план, заповнювати анкету, опитувальний лист, вести ділове листування, писати повідомлення, автобіографію;

       усвідомлювати і толерантно ставитися до традицій, звичаїв, цінностей, ідеалів країни, мова якої вивчається;

       сприймати новий досвід і застосовувати іншомовні компетенції для того, щоб діяти у специфічній навчальній ситуації на основі спостереження, здогадки, адекватно діяти у навчальній та професійній ситуаціях;

       описувати і порівнювати предмети, явища, дії, характеризувати якості, запитувати і надавати інформацію, розпитувати з метою роз’яснення й уточнення інформації, надавати необхідні відповіді, приймати або відхиляти пропозицію;

       свідомо і правильно утворювати речення, необхідні для використання у найтиповіших ситуаціях, здійснювати мовленнєві функції, вживаючи найзагальніші вирази та висловлювання, використовувати різні стратегії для спілкування з представниками інших культур;

       бути готовим до запровадження педагогічних інновацій;

       аналізувати політику держави щодо реформування системи освіти;

       демонструвати знання базових концепцій інноваційних педагогічних технологій;

       створювати власні інноваційні проєкти;

       бути мобільними, уміти інтегруватись у динамічне суспільство;

       презентувати себе на ринку праці;

       критично мислити;

       використовувати знання як інструмент для розв’язання життєвих проблем;

       генерувати нові ідеї, приймати нестандартні рішення й нести за них відповідальність;

       володіти комунікативною культурою, уміти працювати в команді;

       цілеспрямовано використовувати свій потенціал як для самореалізації у професійному й особистісному плані, так і в інтересах суспільства, держави;

       усвідомлювати свою роль як педагога, а також системи цінностей, мети і завдань професійної діяльності вчителя Нової української школи;

       бережливо ставитися до свого здоров’я і здоров’я інших як найвищої цінності.

5. Організація навчання курсу

Обсяг курсу

Вид заняття

Загальна кількість годин

Лекції

 

семінарські заняття / практичні / лабораторні

92

самостійна робота

148

Ознаки курсу

Семестр

Спеціальність

Курс

(рік навчання)

Нормативний/

Вибірковий

Шостий, сьомий, восьмий

Середня освіта (Трудове навчання та технології)

  Третій, четвертий

Нормативний

Тематика курсу

Тема, план

Форма

заняття

Література

Завдання, год

Вага оцінки

Термін виконання

Змістовий модуль 1. Студентське та суспільне життя.

Тема 1. Твоє життя. Порівняння теперішніх часів.

Практичне заняття

5; 6; 7; 12; 13

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 2. Спосіб життя студентів. Wh-questions.

Практичне заняття

5; 10; 12; 13

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 3. Проблеми тинейджерів з батьками.

Практичне заняття

5; 11; 12; 13

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 4. Навчальна поїздка студента закордон.

Практичне заняття

4; 5; 11; 12; 13

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 5. Відомі люди та їх вплив на життя.

Практичне заняття

5; 11; 12; 13

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 6. Відомі пари. Past Simple.

Практичне заняття

5; 10; 12; 13

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 7. Видатні британські особистості.

Практичне заняття

4; 5; 11; 12; 13

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Змістовий модуль 2. Стиль життя та плани на майбутнє.

Тема 1. Помешкання студента. Ступені порівняння прикметників.

Практичне заняття

5; 6; 7; 12; 13

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 2. Зовнішність та стиль студента. Прислівники too, enough.

Практичне заняття

5; 10; 11; 12; 13

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 3. Марнотратство чи корисні витрати.

Практичне заняття

5; 11; 12; 13

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 4. Похід до магазину. Написання emails.

Практичне заняття

4; 5; 11; 12; 13

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 5. Життя закордонних студентів. Побажання та наміри.

Практичне заняття

5; 6; 7; 12; 13

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 6. Підробіток для студентів. Герундій та інфінітив.

Практичне заняття

5; 6; 7; 12; 13

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 7. Твої плани на майбутнє.

Практичне заняття

4; 5; 11; 12; 13

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Змістовий модуль 3. Здоровий спосіб життя через покоління.

Тема 1. Правильне харчування. Should / Must.

Практичне заняття

5; 10; 11; 12; 13

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 2. Переваги здорової їжі. Використання артиклів.

Практичне заняття

5; 6; 7; 11; 12; 13

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 3. Харчування британців. Що насправді вони їдять?

Практичне заняття

5; 11; 12; 13

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 4. Вечірка на День народження. Домовленості.

Практичне заняття

4; 5; 12; 13

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 5. Правила, встановлені батьками. Can / Have to.

Практичне заняття

5; 10; 12; 13

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 6. Різниця поколінь. Obligation and permission.

Практичне заняття

5; 6; 7; 11; 12; 13

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 7. Вплив закону на особистість студента.

Практичне заняття

4; 5; 11; 12; 13

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Змістовий модуль 4. Дозвілля студента та спорт.

Тема 1. Відпочинок з родиною. Майбутні домовленості.

Практичне заняття

5; 6; 7; 11; 12; 13

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 2. Бюджетна подорож. Переваги та недоліки. May, might, will.

Практичне заняття

5; 10; 12; 13

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 3. Подорож закордон. Написання листа другу.

Практичне заняття

4; 5; 11; 12; 13

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 4. Заняття спортом. Present Perfect.

Практичне заняття

5; 10; 11; 12; 13

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 5. Спорт у житті студента. Just, already, yet.

Практичне заняття

5; 10; 12; 13

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 6. Відомі спортсмени. Порівняння Past Simple і Present Perfect.

Практичне заняття

5; 6; 7; 12; 13

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 7. Лексично-граматичні вправи.

Практичне заняття

4; 5; 11; 12; 13

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Змістовий модуль 5. Професійно-орієнтований лексико-граматичний мінімум.

Тема 1. В навчальній майстерні. Present Simple Passive.

Практичне заняття

1; 2; 3; 6; 7

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 2. Технічне обладнання.

Практичне заняття

1; 2; 3

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 3. Дії під час роботи з різним технічним обладнанням. Past Simple Passive.

Практичне заняття

1; 2; 3; 6; 7

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 4. Правила техніки безпеки.

Практичне заняття

1; 2; 3

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 5. Сучасне технічне обладнання. Порівняння Present і Past Simple Passive.

Практичне заняття

1; 2; 3; 6; 7

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 6. Техніка 21століття. Непрямі накази і прохання.

Практичне заняття

1; 2; 3; 10

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 7. Технічний прогрес.

Практичне заняття

1; 2; 3

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Змістовий модуль 6. Інформаційні технології.

Тема 1. Комп’ютер та його складові. Прислівник.

Практичне заняття

8; 9; 10

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 2. Програми для опрацювання різних видів файлів та документів.

Практичне заняття

8; 9

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 3. Технічні засоби навчання. Ступені порівняння прислівників.

Практичне заняття

8; 9; 10

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 4. Програми для роботи з ПК.

Практичне заняття

8; 9

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 5. Всесвітня павутина – Інтернет.

Практичне заняття

8; 9

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 6. Розваги, ігри, покупки та соціальні мережі. Числівник.

Практичне заняття

8; 9; 10

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 7. Креативний дизайн. Лексично-граматичні вправи.

Практичне заняття

6; 7; 8; 9

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

6. Система оцінювання курсу

Загальна система оцінювання курсу

Максимальна оцінка – 100 балів.

Загальна система оцінювання включає оцінки за практичні заняття (70 балів), за контрольну роботу (10) та самостійну роботу (20 балів). Також враховуються виконані рецептивні, репродуктивні, продуктивні некомунікативні, умовно-комунікативні та комунікативні вправи.

Вимоги до письмової роботи

Ви повинні виконати контрольну роботу, що складається з практичних завдань.

Також враховуються виконані продуктивні комунікативні вправи, що передбачають написання творів-міркувань, есе, листів.

Умови допуску до підсумкового контролю

Виконання 50 % завдань

7. Політика курсу

Політика курсу спрямована на створення доброзичливої атмосфери на занятті, активної комунікації у групі з дотриманням правил академічної доброчесності. При виконанні продуктивних вправ неприпустимі плагіат та списування. Пропуски практичних занять відпрацьовуються наступним чином: опрацювання теми, а також виконання вправ із теми. Якщо здобувач освіти пропустив (не відпрацював) більше 50% занять, він повинен скласти тести.

8. Рекомендована література

  1. Bingham C. Technical English, Teacher’s Book 1. Harlow: Pearson Education Ltd, 2008. 141 p.
  2. Bonamy D. Technical English, Course Book 1. Harlow: Pearson Education Ltd, 2010. 127 p.
  3. Bonamy D. Technical English, Workbook 1. Harlow: Pearson Education Ltd, 2013. 80 p.
  4. Chandler D., Galbarczyk M. Real Life: Pre-intermediate, Test Book. Harlow: Pearson Education Ltd, 2016. 80 p.
  5. Cunningham S., Moor P. Real Life: Pre-intermediate, Student’s Book. Harlow: Pearson Education Ltd, 2013. 128 p.
  6. Evans V., Dooley J. New Round-Up 4, Student’s Book. Harlow: Pearson Education Ltd, 2017. 144 p.
  7. Evans V., Dooley J. New Round-Up 4, Teacher’s Book. Harlow: Pearson Education Ltd, 2010. 210 p.
  8. Evans V., Dooley J., Wright S. Career Paths: Information Technology 1, Student’s Book. Newbury: Express Publishing, 2011. 40 p.
  9. Evans V., Dooley J., Wright S. Career Paths: Information Technology, Teacher’s Guide. Newbury: Express Publishing, 2011. 48 p.
  10. Murphy R. English Grammar in Use. Cambridge: Cambridge University Press, 2019. 396 p.
  11. Redman S. English Vocabulary in Use. Pre-intermediate and Intermediate. Cambridge: Cambridge University Press, 2017. 264 p.
  12. Reilly P., Dawson R., Uminska M., Chandler D. Real Life: Pre-intermediate, Workbook. Harlow: Pearson Education Ltd, 2010. 128 p.
  13. Williams M. Real Life: Pre-Intermediate, Teacher’s Book. Harlow: Pearson Education Ltd, 2010. 144 p.

  

Коментарі

Популярні публікації