Силабус з англійської мови у сімейному колі, Дошкільна освіта

 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

КРАСНОГРАДСЬКИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ХАРКІВСЬКА ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

Циклова комісія психолого-педагогічних та природничих дисциплін, окремих методик

 

Гарант

освітньої програми

__________

СИЛАБУС ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА

 

1. Загальна інформація

Назва освітнього компонента

Іноземна мова в сімейному колі

Викладач (-і)

Дуль Олена Володимирівна

Контактний телефон викладача

0992783255

E-mail викладача

elenateacherdul@gmail.com

Рівень освіти

фаховий молодший бакалавр

Освітня програма

Дошкільна освіта

Галузь знань

01 Освіта / Педагогіка

Спеціальність

012  Дошкільна освіта

Спеціалізація

-----

Статус освітнього компонента

вибірковий

Формат дисципліни

Практичні заняття, самостійна робота

Обсяг дисципліни в

кредитах ECTS

3,0

Посилання на сайт дистанційного навчання

https://olena-dul.blogspot.com/

Консультації

Очні консультації: 1,5 год. понеділок 4 пара

Онлайн консультації: за попередньою домовленістю Viber / Telegram (0992783255) в робочі дні з 9.00 до 17.00

2. Анотація до курсу

Освітній компонент «Іноземна мова в сімейному колі» вивчається здобувачами освіти спеціальності Дошкільна освіта на першому курсі у першому та другому семестрах і присвячений ознайомленню майбутніх вихователів із теоретичними та концептуальними основами методики дошкільного навчання іноземної мови та методичними системами, які можуть бути використані у процесі початкового навчання іноземної мови дітей дошкільного віку. «Іноземна мова в сімейному колі» розроблена таким чином, щоб забезпечити здобувачів освіти знаннями про основні методи і способи активізації вивчення іноземної мови в закладах дошкільної освіти, методичні вимоги до проведення занять з іноземної мови у різних вікових групах та сучасні технології навчання.

3. Мета та цілі курсу

Мета освітнього компонента «Іноземна мова в сімейному колі» полягає у формуванні у здобувачів вищої освіти професійної компетентності у застосуванні форм, методів, прийомів і засобів активізації вивчення іноземної мови в закладах дошкільної освіти.

ознайомити здобувачів освіти з методичними системами, які можуть бути використані у процесі початкового навчання іноземної мови дітей дошкільного віку; забезпечити здобувачів освіти знаннями про концептуальні основи дошкільного навчання: з якого віку розпочинати групове та індивідуальне навчання іноземної мови, яка мета, завдання, принципи, організаційні форми, методи і засоби такого навчання; ознайомити майбутніх педагогів з принципами укладання структури і змісту програми дошкільного навчання іноземної мови та вимогами до планування занять залежно від термінів залучення дітей до такого навчання; сформувати практичні уміння використання ігрових методів і прийомів у навчанні дітей іноземної мови; забезпечити майбутніх вихователів знаннями принципів і особливостей їх реалізації у навчанні елементарного спілкування (аудіювання, говоріння), основ фонетичної, лексичної, граматичної та соціокультурної компетенцій; ознайомити здобувачів освіти зі специфікою контролю успішності дітей у ранньому навчанні іноземної мови; забезпечити розвиток особистісних і професійних якостей майбутнього педагога.

4. Результати навчання (компетентності)

Після завершення вивчення цього курсу ви будете готові:

       здобувати, аналізувати інформацію, отриману з різних джерел, застосовувати її для індивідуального розвитку і самовдосконалення;

       вивчати, аналізувати та застосовувати у майбутній професійній діяльності літературу, подану в паперовій та електронній формах;

       самостійно працювати з педагогічною, довідковою, енциклопедичною літературою;

       давати визначення основним поняттям освітнього компонента;

       дотримуватися вимог нормативно-правових документів, що регламентують організацію освітнього процесу в закладі дошкільної освіти, здійснювати їх аналіз;

       визначати конкретні цілі, завдання та етапи окремого заняття;

       вибирати ефективні та раціональні прийоми досягнення сформульованих цілей на кожному етапі заняття;

       визначати типи вправ та  послідовність їх виконання у відповідності з етапами оволодіння мовленнєвими навичками та вміннями, а також з урахуванням труднощів навчального матеріалу і ступеню підготованості вихованців закладу дошкільної освіти;

       складати план-конспект заняття, серії занять за темою;

       використовувати реальні і проектувати навчальні мовленнєві ситуації, а також відповідний їм мовленнєвий матеріал для сприймання і тренування мовних явищ, що вивчаються, та їх творчого вживання в мовленнєвій діяльності;

       активізувати діяльність всіх дошкільників на занятті, використовуючи різні методичні прийоми та екстралінгвістичні засоби;

       виявляти рівень сформованості мовленнєвих навичок та вмінь дошкільників;

       помічати помилки дошкільників, визначати їх характер та використовувати мовленнєвий спосіб виправлення / перепитування, зорову, вербальну та схематичну наочність;

       здійснювати самоаналіз і самооцінку головних показників власної професійної придатності до педагогічної діяльності;

       бути готовим до запровадження педагогічних інновацій;

       самостійно вирішувати типові та нестандартні завдання педагогічного характеру;

       забезпечувати продуктивну взаємодію з вихованцями, батьками, колегами;

       аналізувати політику держави щодо реформування системи освіти;

       демонструвати знання базових концепцій інноваційних педагогічних технологій;

       створювати власні інноваційні проєкти;

       забезпечувати педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами;

       створювати безпечні та психологічно комфортні умови освітнього процесу;

       створювати здоров'язбережувальне освітнє середовище, зорієнтоване на особистісний, творчий і духовний розвиток дітей;

       бути мобільними, уміти інтегруватись у динамічне суспільство;

       презентувати себе на ринку праці;

       критично мислити;

       використовувати знання як інструмент для розв’язання життєвих проблем;

       генерувати нові ідеї, приймати нестандартні рішення й нести за них відповідальність;

       володіти комунікативною культурою, уміти працювати в команді;

       цілеспрямовано використовувати свій потенціал як для самореалізації у професійному й особистісному плані, так і в інтересах суспільства, держави;

       усвідомлювати свою роль як педагога дошкільної освіти, а також системи цінностей, мети і завдань професійної діяльності вихователя;

       бережливо ставитися до свого здоров’я і здоров’я інших як найвищої цінності.

5. Організація навчання курсу

Обсяг курсу

Вид заняття

Загальна кількість годин

Лекції

 

семінарські заняття / практичні / лабораторні

68

самостійна робота

22

Ознаки курсу

Семестр

Спеціальність

Курс

(рік навчання)

Нормативний/

Вибірковий

  Перший, другий

Дошкільна освіта

  Перший

Вибірковий

Тематика курсу

Тема, план

Форма

заняття

Література

Завдання, год

Вага оцінки

Термін виконання

Змістовий модуль 1. Методика проведення занять з іноземної мови з дітьми середнього та старшого дошкільного віку.

Тема 1. Методика дошкільного навчання як компонент загальної методики навчання іноземної мови.

Практичне заняття

1; 2; 3; 4; 5

Виконання завдань репродуктивного, частково-пошукового та творчого рівнів

(2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 2. Мета, завдання, принципи, засоби та зміст навчання дошкільників іноземної мови.

Практичне заняття

1; 2; 3; 4; 5

Виконання завдань репродуктивного, частково-пошукового та творчого рівнів

(2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 3. Методи навчання іноземної мови.

Практичне заняття

1; 2; 3; 4; 5

Виконання завдань репродуктивного, частково-пошукового та творчого рівнів

(2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 4. Форми організації дошкільного навчання іноземної мови.

Практичне заняття

1; 2; 3; 4; 5

Виконання завдань репродуктивного, частково-пошукового та творчого рівнів

(2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 5. Навчання фонетичного матеріалу дошкільників.

Практичне заняття

1; 2; 3; 4; 5

Виконання завдань репродуктивного, частково-пошукового та творчого рівнів

(2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 6. Навчання дошкільників лексичного та граматичного матеріалу.

Практичне заняття

1; 2; 3; 4; 5

Виконання завдань репродуктивного, частково-пошукового та творчого рівнів

(2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 7. Навчання дошкільників аудіювання та говоріння.

Практичне заняття

1; 2; 3; 4; 5

Виконання завдань репродуктивного, частково-пошукового та творчого рівнів

(2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Змістовий модуль 2. Знайомство. Іграшки. Я та моя сім’я.

Тема 1. Знайомство. Що це? Шкільне приладдя.

Практичне заняття

7; 8; 9

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 2. Моя улюблена іграшка. Присвійні займенники.

Практичне заняття

7; 8; 9; 10; 11

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 3. Моє тіло. Конструкція This is/ These are.

Практичне заняття

7; 8; 9; 10; 11

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 4. Професії. Ким працюють мої батьки. Неозначений артикль.

Практичне заняття

7; 8; 9; 10; 11

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 5. Відпочинок з родиною в парку. Прийменники місця.

Практичне заняття

7; 8; 9; 10; 11

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 6. Моя сім’я. Присвійний відмінок.

Практичне заняття

7; 8; 9; 10; 11

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 7. Лексично-граматичні вправи.

Практичне заняття

6; 7; 8; 9; 10; 11

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Змістовий модуль 3. Мої друзі та помешкання. Їжа та одяг.

Тема 1. Мій одяг. Однина та множина іменників.

Практичне заняття

7; 8; 9; 10; 11

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 2. Мій будинок. Питальні речення.

Практичне заняття

7; 8; 9; 10; 11

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 3. Lunchtime. Ствердження та заперечення.

Практичне заняття

7; 8; 9; 10; 11

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 4. Мої друзі. Конструкція I have got / He has got.

Практичне заняття

7; 8; 9; 10; 11

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 5. З друзями в зоопарку. I like / I don’t like.

Практичне заняття

7; 8; 9; 10; 11

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 6. Їжа та напої. Питання Do you like..?

Практичне заняття

7; 8; 9; 10; 11

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 7. Правила поведінки за столом.

Практичне заняття

7; 8; 9

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 8. Лексично-граматичні вправи.

Практичне заняття

6; 7; 8; 9; 10; 11

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Змістовий модуль 4. Моя кімната. Відпочинок.

Тема 1. Моя кімната. Конструкція There is / There are.

Практичне заняття

7; 8; 9; 10; 11

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 2. Активний відпочинок. He can/ He can’t.

Практичне заняття

7; 8; 9; 10; 11

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 3. Відпочинок взимку. Зимові розваги.

Практичне заняття

7; 8; 9

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 4. Відпочинок влітку. Конструкція Let’s…

Практичне заняття

7; 8; 9; 10; 11

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 5. Пори року. Теперішній неозначений час.

Практичне заняття

7; 8; 9; 10; 11

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 6. Алфавіт. Ігри для вивчення літер.

Практичне заняття

1; 2; 3; 4; 5

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 7. Лексично-граматичні вправи.

Практичне заняття

6; 7; 8; 9; 10; 11

Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

Тема 8. Інсценізація казки англійською мовою.

Практичне заняття

1; 2; 3; 4; 5

Виконання продуктивних комунікативних вправ (2-4 години)

Максимальна оцінка - 5

тиждень

6. Система оцінювання курсу

Загальна система оцінювання курсу

Максимальна оцінка – 100 балів.

Загальна система оцінювання включає оцінки за практичні заняття (70 балів), за контрольну роботу (10) та самостійну роботу (20 балів). Також враховуються виконані рецептивні, репродуктивні, продуктивні некомунікативні, умовно-комунікативні та комунікативні вправи.

Вимоги до письмової роботи

Ви повинні виконати контрольну роботу, що складається з практичних завдань.

Також враховуються виконані продуктивні комунікативні вправи, що передбачають написання невеликих розповідей.

Умови допуску до підсумкового контролю

Виконання 50 % завдань

7. Політика курсу

Політика курсу спрямована на створення доброзичливої атмосфери на занятті, активної комунікації у групі з дотриманням правил академічної доброчесності. При виконанні продуктивних вправ неприпустимі плагіат та списування. Пропуски практичних занять відпрацьовуються наступним чином: опрацювання теми, а також виконання вправ із теми. Якщо здобувач освіти пропустив (не відпрацював) більше 50% занять, він повинен скласти тести.

8. Рекомендована література

1.   Бабенко Н. Англійська мова для дошколят та першокласників. Харків: Основа, 2008. 144 с.

2.   Віттенберг К., Білоущенко І. Повний курс англійської мови в ДНЗ. Харків: Основа, 2011. 400 с.

3.   Казачінер О. Усі заняття з англійської мови в ДНЗ. Харків: Основа, 2014. 288 с.

4.   Марчій-Дмитраш Т. Навчання іноземної мови дітей дошкільного віку. Івано-Франківськ: Видавець Кушнір Г.М., 2015. 64 с.

5.   Шкваріна Т. Англійська мова для дітей дошкільного віку. Київ: Шкільний світ, 2009. 160 с.

6.   Barrett C. Family and Friends 1, Testing and Evaluation Book. Oxford: Oxford University Press, 2014. 47 p.

7.   Penn J. Family and Friends 1, Teacher’s Book. Oxford: Oxford University Press, 2019. 143 p.

8.   Simmons N. Family and Friends 1, Class Book. Oxford: Oxford University Press, 2014. 127 p.

9.   Simmons N. Family and Friends 1, Workbook. Oxford: Oxford University Press, 2014. 135 p.

10.  Ward T. Grammar Friends 1. Oxford: Oxford University Press, 2009. 80 p.

11.  Ward T. Grammar Friends 1, Teacher’s Book. Oxford: Oxford University Press, 2009. 22 p.

  

Коментарі

Популярні публікації