Силабус з англійської мови (за професійним спрямуванням), Початкова освіта
|
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
КРАСНОГРАДСЬКИЙ
ПЕДАГОГІЧНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ХАРКІВСЬКА
ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ Циклова комісія філологічних
та соціально-економічних дисциплін |
Гарант освітньої
програми __________ |
СИЛАБУС
ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА
1.
Загальна інформація |
||||||||
Назва освітнього компонента |
Англійська мова (за професійним спрямуванням) |
|||||||
Викладач (-і) |
Дуль Олена Володимирівна |
|||||||
Контактний телефон викладача |
0992783255 |
|||||||
E-mail викладача |
||||||||
Рівень освіти |
фаховий молодший бакалавр |
|||||||
Освітня програма |
Початкова освіта |
|||||||
Галузь знань |
01 Освіта /
Педагогіка |
|||||||
Спеціальність |
013 Початкова освіта |
|||||||
Спеціалізація |
----- |
|||||||
Статус освітнього компонента |
нормативний |
|||||||
Формат дисципліни |
Практичні заняття, самостійна
робота |
|||||||
Обсяг дисципліни в кредитах ECTS |
3,0 |
|||||||
Посилання на сайт дистанційного
навчання |
||||||||
Консультації |
Очні консультації: 1,5 год. понеділок 4 пара Онлайн консультації: за попередньою домовленістю Viber / Telegram (0992783255) в робочі дні з 9.00 до 17.00 |
|||||||
2. Анотація до курсу Освітній компонент «Англійська мова
(за професійним спрямуванням)» вивчається здобувачами освіти
спеціальності Початкова освіта на третьому курсі у шостому семестрі та на
четвертому курсі у сьомому та восьмому семестрах і передбачає розвиток та
вдосконалення у майбутніх учителів початкової школи мовних та мовленнєвих компетенцій до рівня свідомого
використання англійської мови у життєвих ситуаціях на міжособистісному,
професійному та освітньому рівнях. «Англійська мова (за професійним спрямуванням)» передбачає комплексне
викладання мови: всі аспекти мови вивчаються паралельно з розвитком
мовленнєвих навичок та вмінь і навчанням спілкуванню, приділяючи особливу
увагу професійній лексиці та
граматиці у
контексті відповідних аутентичних матеріалів. |
||||||||
3. Мета та цілі курсу |
||||||||
Мета освітнього
компонента «Англійська мова (за
професійним спрямуванням)» полягає у формуванні уміння усного і
письмового спілкування у межах професійної та наукової тематики відповідно до
потреб професійної підготовки за фахом та міжкультурного спілкування. |
||||||||
розвивати у здобувачів
освіти основи лінгвістичної, комунікативної та лінгвокраїнознавчої
компетентностей у сфері спілкування, що визначені майбутніми професійними
інтересами і потребами; формувати та розвивати уміння працювати з англомовною
фаховою та науковою літературою; ефективно та правильно використовувати
вербальні і невербальні засоби англомовної комунікації під час ведення
публічних виступів, презентацій, перемовин, зустрічей, воркшопів, тренінгів,
тощо; розвивати у майбутнього педагога пізнавальні інтереси в межах
інтеркультурного контексту, прагнення до удосконалення своєї професійної
підготовки засобами англійської мови. Вивчення змісту освітнього компонента
реалізується через інтегрування активних методів та інтерактивних технологій
навчання і створення особистого навчального іншомовного середовища майбутнього
вчителя початкової школи. |
||||||||
4. Результати
навчання (компетентності) |
||||||||
Після
завершення вивчення цього курсу ви будете готові: ‒
здобувати,
аналізувати інформацію, отриману з різних джерел, застосовувати її для
індивідуального розвитку і самовдосконалення; ‒
вивчати, аналізувати та застосовувати у майбутній професійній діяльності літературу, подану в паперовій
та електронній формах англійською мовою; ‒
самостійно
працювати з іноземною педагогічною, довідковою, енциклопедичною літературою; ‒
розуміти висловлювання, що
стосуються особистісної, суспільної, професійної, освітньої сфер, а також тексти
пізнавального та країнознавчого характеру; ‒
виокремлювати головну і
другорядну інформацію у текстах, використовуючи лінгвістичну та контекстуальну здогадку; ‒
розуміти автентичні тексти
різних жанрів і стилів; ‒
чітко та детально висловлюватись
з широкого поля тем, виражати свою думку з певної проблеми, наводячи аргументи “за” і
“проти”,
висловлювати своє ставлення до осіб, подій, явищ; ‒
без попередньої підготовки
встановлювати і підтримувати спілкування зі співрозмовником, ініціювати та завершувати спілкування,
використовуючи для цього відповідні зразки мовленнєвого етикету, ініціювати та
підтримувати діалоги, аргументовано доводити свою точку зору; ‒
робити нотатки, складати план, заповнювати анкету,
опитувальний лист, вести ділове листування, писати повідомлення,
автобіографію; ‒
усвідомлювати і толерантно
ставитися до традицій, звичаїв, цінностей, ідеалів країни, мова якої
вивчається; ‒
сприймати новий досвід і
застосовувати іншомовні компетенції для того, щоб діяти у специфічній навчальній ситуації на
основі спостереження, здогадки, адекватно діяти у навчальній та професійній ситуаціях; ‒
описувати і порівнювати
предмети, явища, дії, характеризувати якості, запитувати і надавати інформацію, розпитувати з метою роз’яснення й уточнення
інформації,
надавати необхідні відповіді, приймати або відхиляти пропозицію; ‒
свідомо і правильно утворювати
речення, необхідні для використання у найтиповіших ситуаціях, здійснювати мовленнєві
функції, вживаючи найзагальніші вирази та висловлювання, використовувати різні
стратегії для спілкування з представниками інших культур; ‒
бути
готовим до запровадження педагогічних інновацій; ‒
аналізувати
політику держави щодо реформування системи освіти; ‒
демонструвати
знання базових концепцій інноваційних педагогічних технологій; ‒
створювати
власні інноваційні проєкти; ‒
бути
мобільними, уміти інтегруватись у динамічне суспільство; ‒
презентувати
себе на ринку праці; ‒
критично
мислити; ‒
використовувати
знання як інструмент для розв’язання життєвих проблем; ‒
генерувати
нові ідеї, приймати нестандартні рішення й нести за них відповідальність; ‒
володіти
комунікативною культурою, уміти працювати в команді; ‒
цілеспрямовано
використовувати свій потенціал як для самореалізації у професійному й особистісному
плані, так і в інтересах суспільства, держави; ‒
усвідомлювати свою роль як педагога початкової освіти,
а також системи цінностей, мети і завдань професійної діяльності вчителя
Нової української школи; ‒
бережливо
ставитися до свого здоров’я і здоров’я інших як найвищої цінності. |
||||||||
5. Організація
навчання курсу |
||||||||
Обсяг курсу |
||||||||
Вид заняття |
Загальна кількість годин |
|||||||
Лекції |
|
|||||||
семінарські
заняття / практичні / лабораторні |
86 |
|||||||
самостійна
робота |
154 |
|||||||
Ознаки курсу |
||||||||
Семестр |
Спеціальність |
Курс (рік навчання) |
Нормативний/ Вибірковий |
|||||
Шостий, сьомий, восьмий |
Початкова освіта |
Третій, четвертий |
Нормативний |
|||||
Тематика курсу |
||||||||
Тема, план |
Форма заняття |
Література |
Завдання, год |
Вага оцінки |
Термін виконання |
|||
Змістовий модуль 1. Студентське та суспільне
життя. |
||||||||
Тема 1. Твоє життя.
Порівняння теперішніх часів. |
Практичне заняття |
2; 3; 4; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних,
умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 2. Спосіб життя
студентів. Wh-questions. |
Практичне заняття |
2; 7; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 3. Проблеми
тинейджерів з батьками. |
Практичне заняття |
2; 8; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 4. Навчальна
поїздка студента закордон. |
Практичне заняття |
1; 2; 8; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема
5. Відомі люди та їх вплив на життя. |
Практичне заняття |
2; 8; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 6. Відомі пари.
Past Simple. |
Практичне заняття |
2; 7; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 7. Видатні
британські особистості. |
Практичне заняття |
1; 2; 8; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Змістовий модуль 2. Стиль життя та плани на
майбутнє. |
||||||||
Тема 1. Помешкання
студента. Ступені порівняння прикметників. |
Практичне заняття |
2; 3;
4; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 2. Зовнішність та
стиль студента. Прислівники too, enough. |
Практичне заняття |
2; 7; 8; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 3. Марнотратство
чи корисні витрати. |
Практичне заняття |
2; 8; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 4. Похід до
магазину. Написання emails. |
Практичне заняття |
1; 2; 8; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 5. Життя
закордонних студентів. Побажання та наміри. |
Практичне заняття |
2; 3;
4; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 6. Підробіток для
студентів. Герундій та інфінітив. |
Практичне заняття |
2;
3; 4; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 7. Волонтерство.
Лексично-граматичні вправи. |
Практичне заняття |
2; 7; 8;
9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 8. Твої плани на
майбутнє. |
Практичне заняття |
1; 2; 8; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Змістовий модуль 3. Здоровий спосіб життя через
покоління. |
||||||||
Тема 1. Правильне
харчування. Should / Must. |
Практичне заняття |
2; 7; 8; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 2. Переваги
здорової їжі. Використання артиклів. |
Практичне заняття |
2; 3;
4; 8; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 3. Харчування
британців. Що насправді вони їдять? |
Практичне заняття |
2; 8; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 4. Вечірка на
День народження. Домовленості. |
Практичне заняття |
1; 2; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 5. Правила,
встановлені батьками. Can / Have to. |
Практичне заняття |
2; 7; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 6. Різниця поколінь.
Obligation and permission. |
Практичне заняття |
2; 3; 4; 8;
9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 7. Вплив закону на
особистість студента. |
Практичне заняття |
1; 2; 8; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Змістовий модуль 4. Дозвілля студента та спорт. |
||||||||
Тема 1. Відпочинок з
родиною. Майбутні домовленості. |
Практичне заняття |
2; 3;
4; 8; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 2. Бюджетна
подорож. Переваги та недоліки. May, might, will. |
Практичне заняття |
2; 7; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 3. Подорож
закордон. Написання листа другу. |
Практичне заняття |
1; 2; 8; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 4. Заняття
спортом. Present Perfect. |
Практичне заняття |
2; 7; 8; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 5. Відомі спортсмени.
Порівняння Past Simple і Present Perfect. |
Практичне заняття |
2; 3;
4; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 6. Спорт у житті
студента. |
Практичне заняття |
1; 2; 8; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Змістовий модуль 5. Професійно-орієнтований
лексико-граматичний мінімум. |
||||||||
Тема 1. У класі.
Present Simple Passive. |
Практичне заняття |
3; 4; 5; 6 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 2. Шкільне
приладдя. Лексика до теми. |
Практичне заняття |
5; 6; 8 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 3. Розклад
занять. Past Simple Passive. |
Практичне заняття |
3; 4; 5; 6 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 4. Мета заняття.
Порівняння Present і Past Simple Passive. |
Практичне заняття |
3; 4; 5; 6 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 5. Ділове
спілкування. Непрямі накази і прохання. |
Практичне заняття |
5; 6; 7 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Змістовий модуль 6. Професія вчителя початкових
класів. |
||||||||
Тема 1. Спілкування на уроці англійської мови.
Прислівник. |
Практичне заняття |
5; 6; 7 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 2. Правила
поведінки у класі. Оцінювання. Ступені порівняння прислівників. |
Практичне заняття |
5; 6; 7 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 3. Особистість
вчителя початкових класів. Числівник. |
Практичне заняття |
5; 6; 7 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 4. Освіта і
самоосвіта. Лексично-граматичні вправи. |
Практичне заняття |
3; 4; 5; 6 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
6. Система
оцінювання курсу |
||||||||
Загальна система оцінювання курсу |
Максимальна оцінка – 100 балів. Загальна система оцінювання включає оцінки за практичні заняття (70
балів), за контрольну роботу (10) та самостійну роботу (20 балів). Також
враховуються виконані рецептивні, репродуктивні, продуктивні некомунікативні,
умовно-комунікативні та комунікативні вправи. |
|||||||
Вимоги до письмової роботи |
Ви повинні виконати контрольну роботу, що складається з практичних
завдань. Також враховуються виконані продуктивні комунікативні вправи, що
передбачають написання творів-міркувань, есе, листів. |
|||||||
Умови допуску до підсумкового
контролю |
Виконання 50 % завдань |
|||||||
7. Політика
курсу |
||||||||
Політика курсу спрямована на створення доброзичливої атмосфери на
занятті, активної комунікації у групі з дотриманням правил академічної
доброчесності. При виконанні продуктивних вправ неприпустимі плагіат та
списування. Пропуски практичних занять відпрацьовуються наступним чином:
опрацювання теми, а також виконання вправ із теми. Якщо здобувач освіти
пропустив (не відпрацював) більше 50% занять, він повинен скласти тести. |
||||||||
8. Рекомендована
література |
||||||||
|
||||||||
Коментарі
Дописати коментар