Силабус з англійської мови (за професійним спрямуванням), Дошкільна освіта
|
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
КРАСНОГРАДСЬКИЙ
ПЕДАГОГІЧНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ХАРКІВСЬКА
ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ Циклова комісія філологічних
та соціально-економічних дисциплін |
Гарант освітньої
програми __________ |
СИЛАБУС
ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА
1.
Загальна інформація |
||||||||
Назва освітнього компонента |
Англійська мова (за професійним спрямуванням) |
|||||||
Викладач (-і) |
Дуль Олена Володимирівна |
|||||||
Контактний телефон викладача |
0992783255 |
|||||||
E-mail викладача |
||||||||
Рівень освіти |
фаховий молодший бакалавр |
|||||||
Освітня програма |
Дошкільна освіта |
|||||||
Галузь знань |
01 Освіта /
Педагогіка |
|||||||
Спеціальність |
012 Дошкільна
освіта |
|||||||
Спеціалізація |
----- |
|||||||
Статус освітнього компонента |
нормативний |
|||||||
Формат дисципліни |
Практичні заняття, самостійна
робота |
|||||||
Обсяг дисципліни в кредитах ECTS |
3,0 |
|||||||
Посилання на сайт дистанційного
навчання |
||||||||
Консультації |
Очні консультації: 1,5 год. понеділок 4 пара Онлайн консультації: за попередньою домовленістю Viber / Telegram (0992783255)
в робочі дні з 9.00 до 17.00 |
|||||||
2. Анотація до курсу Освітній компонент «Англійська мова
(за професійним спрямуванням)» вивчається здобувачами освіти
спеціальності Дошкільна освіта на першому курсі у першому та другому семестрах
та на другому курсі у третьому та четвертому семестрах і передбачає розвиток
та вдосконалення у майбутніх вихователей мовних та мовленнєвих компетенцій до рівня свідомого
використання англійської мови у життєвих ситуаціях на міжособистісному,
професійному та освітньому рівнях. «Англійська мова (за професійним спрямуванням)» передбачає комплексне
викладання мови: всі аспекти мови вивчаються паралельно з розвитком
мовленнєвих навичок та вмінь і навчанням спілкуванню, приділяючи особливу
увагу професійній лексиці та
граматиці у
контексті відповідних аутентичних матеріалів. |
||||||||
3. Мета та цілі курсу |
||||||||
Мета освітнього компонента
«Англійська мова (за професійним
спрямуванням)» полягає у формуванні уміння усного і письмового
спілкування у межах професійної та наукової тематики відповідно до потреб
професійної підготовки за фахом та міжкультурного спілкування. Вивчення змісту
освітнього компонента реалізується через інтегрування активних методів та
інтерактивних технологій навчання і створення особистого навчального
іншомовного середовища майбутнього вихователя. |
||||||||
розвивати у здобувачів
освіти основи лінгвістичної, комунікативної та лінгвокраїнознавчої
компетентностей у сфері спілкування, що визначені майбутніми професійними
інтересами і потребами; формувати та розвивати уміння працювати з англомовною
фаховою та науковою літературою; ефективно та правильно використовувати вербальні
і невербальні засоби англомовної комунікації під час ведення публічних
виступів, презентацій, перемовин, зустрічей, воркшопів, тренінгів, тощо; розвивати
у майбутнього педагога пізнавальні інтереси в межах інтеркультурного
контексту, прагнення до удосконалення своєї професійної підготовки засобами англійської
мови. |
||||||||
4. Результати
навчання (компетентності) |
||||||||
Після
завершення вивчення цього курсу ви будете готові: ‒ здобувати, аналізувати інформацію, отриману з
різних джерел, застосовувати її для індивідуального розвитку і
самовдосконалення; ‒ вивчати, аналізувати та
застосовувати у майбутній професійній діяльності літературу, подану в паперовій та електронній формах англійською мовою; ‒ самостійно працювати з іноземною педагогічною,
довідковою, енциклопедичною літературою; ‒ розуміти висловлювання, що стосуються особистісної, суспільної,
професійної, освітньої сфер, а також тексти пізнавального та країнознавчого характеру; ‒ виокремлювати головну і другорядну інформацію у текстах, використовуючи лінгвістичну
та контекстуальну здогадку; ‒ розуміти автентичні тексти різних жанрів і стилів; ‒ чітко та детально висловлюватись з широкого поля тем, виражати свою думку з
певної проблеми, наводячи аргументи “за” і “проти”, висловлювати своє
ставлення до осіб, подій, явищ; ‒ без попередньої підготовки встановлювати і підтримувати спілкування
зі співрозмовником, ініціювати та завершувати спілкування, використовуючи для цього відповідні зразки
мовленнєвого етикету, ініціювати та підтримувати діалоги, аргументовано доводити свою точку зору; ‒ робити нотатки, складати план, заповнювати анкету, опитувальний лист, вести
ділове листування, писати повідомлення,
автобіографію; ‒ усвідомлювати і толерантно ставитися до традицій, звичаїв, цінностей,
ідеалів країни, мова якої вивчається; ‒ сприймати новий досвід і застосовувати іншомовні компетенції для
того, щоб діяти у специфічній навчальній ситуації на основі спостереження,
здогадки,
адекватно діяти у навчальній та професійній ситуаціях; ‒ описувати і порівнювати предмети, явища, дії, характеризувати якості, запитувати і надавати
інформацію,
розпитувати з метою роз’яснення й уточнення інформації, надавати необхідні
відповіді,
приймати або відхиляти пропозицію; ‒ свідомо і правильно утворювати речення, необхідні для використання у
найтиповіших ситуаціях, здійснювати мовленнєві функції, вживаючи найзагальніші вирази та
висловлювання,
використовувати різні стратегії для спілкування з представниками інших культур; ‒ бути готовим до запровадження педагогічних
інновацій; ‒ аналізувати
політику держави щодо реформування системи освіти; ‒ демонструвати знання базових концепцій інноваційних
педагогічних технологій; ‒ створювати власні інноваційні проєкти; ‒ бути мобільними, уміти інтегруватись у динамічне
суспільство; ‒ презентувати себе на ринку праці; ‒ критично мислити; ‒ використовувати знання як інструмент для
розв’язання життєвих проблем; ‒ генерувати нові ідеї, приймати нестандартні
рішення й нести за них відповідальність; ‒ володіти комунікативною культурою, уміти
працювати в команді; ‒ цілеспрямовано використовувати свій потенціал як
для самореалізації у професійному й особистісному плані, так і в інтересах
суспільства, держави; ‒ усвідомлювати свою
роль як педагога, а також системи цінностей, мети і завдань професійної
діяльності вихователя; ‒ бережливо ставитися до свого здоров’я і здоров’я
інших як найвищої цінності. |
||||||||
5. Організація
навчання курсу |
||||||||
Обсяг курсу |
||||||||
Вид заняття |
Загальна кількість годин |
|||||||
Лекції |
|
|||||||
семінарські
заняття / практичні / лабораторні |
126 |
|||||||
самостійна
робота |
24 |
|||||||
Ознаки курсу |
||||||||
Семестр |
Спеціальність |
Курс (рік навчання) |
Нормативний/ Вибірковий |
|||||
Перший, другий, третій,
четвертий |
Дошкільна освіта |
Перший, другий |
Нормативний |
|||||
Тематика курсу |
||||||||
Тема, план |
Форма заняття |
Література |
Завдання, год |
Вага оцінки |
Термін виконання |
|||
Змістовий модуль 1. Студентське та суспільне
життя. |
||||||||
Тема 1. Твоє життя.
Порівняння теперішніх часів. |
Практичне заняття |
2; 3; 4; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 2. Спосіб життя
студентів. Wh-questions. |
Практичне заняття |
2; 7; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 3. Проблеми
тинейджерів з батьками. |
Практичне заняття |
2; 8; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 4. Навчальна поїздка
студента закордон. |
Практичне заняття |
1; 2; 8; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема
5. Відомі люди та їх вплив на життя. |
Практичне заняття |
2; 8; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 6. Відомі пари.
Past Simple. |
Практичне заняття |
2; 7; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 7. Видатні
британські особистості. |
Практичне заняття |
1; 2; 8; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Змістовий модуль 2. Стиль життя та плани на
майбутнє. |
||||||||
Тема 1. Помешкання
студента. Ступені порівняння прикметників. |
Практичне заняття |
2; 3;
4; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 2. Зовнішність та
стиль студента. Прислівники too, enough. |
Практичне заняття |
2; 7; 8; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 3. Марнотратство
чи корисні витрати. |
Практичне заняття |
2; 8; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 4. Похід до
магазину. Написання emails. |
Практичне заняття |
1; 2; 8; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 5. Життя
закордонних студентів. Побажання та наміри. |
Практичне заняття |
2; 3;
4; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 6. Підробіток для
студентів. Герундій та інфінітив. |
Практичне заняття |
2;
3; 4; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 7. Волонтерство. Твої
плани на майбутнє. |
Практичне заняття |
1; 2; 7; 9;
10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Змістовий модуль 3. Здоровий спосіб життя через
покоління. |
||||||||
Тема 1. Правильне
харчування. Should / Must. |
Практичне заняття |
2; 7; 8; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 2. Переваги здорової
їжі. Використання артиклів. |
Практичне заняття |
2; 3;
4; 8; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 3. Харчування британців.
Що насправді вони їдять? |
Практичне заняття |
2; 8; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 4. Вечірка на
День народження. Домовленості. |
Практичне заняття |
1; 2; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 5. Правила,
встановлені батьками. Can / Have to. |
Практичне заняття |
2; 7; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 6. Різниця
поколінь. Obligation and permission. |
Практичне заняття |
2; 3; 4; 8;
9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 7. Вплив закону
на особистість студента. |
Практичне заняття |
2; 8; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 8. Speaking.
Права та обов’язки. |
|
1; 2; 9; 10 |
|
|
|
|||
Змістовий модуль 4. Дозвілля студента та спорт. |
||||||||
Тема 1. Відпочинок з
родиною. Майбутні домовленості. |
Практичне заняття |
2; 3;
4; 8; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 2. Бюджетна
подорож. Переваги та недоліки. May, might, will. |
Практичне заняття |
2; 7; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 3. Лексично-граматичні
вправи. |
Практичне заняття |
2; 3; 4; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 4. Подорож
закордон. Написання листа другу. |
Практичне заняття |
1; 2; 8; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 5. Заняття
спортом. Present Perfect. |
Практичне заняття |
2; 7; 8; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 6. Відомі спортсмени.
Порівняння Past Simple і Present Perfect. |
Практичне заняття |
2; 3;
4; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 7. Лексично-граматичні
вправи. |
Практичне заняття |
2; 3; 4; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 8. Спорт у житті
студента. |
Практичне заняття |
1; 2; 8; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Змістовий модуль 5. Сучасні технології. |
||||||||
Тема 1. Сучасні засоби
зв’язку. Переваги та недоліки. |
Практичне заняття |
2; 8; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 2. Використання
технологій. Relative Clauses. |
Практичне заняття |
2; 3; 4; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 3. Заборона
мобільних телефонів на заняттях. |
Практичне заняття |
2; 9;
10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 4. First
Conditional and Future Time Clauses. |
Практичне заняття |
2; 3; 4; 9;
10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 5. Як змінили
наше життя сучасні технології. |
Практичне заняття |
2; 8; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 6. Написання
листа-скарги. Writing skills. |
Практичне заняття |
2; 9;
10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 7. Лексично-граматичні
вправи. |
Практичне заняття |
1; 2; 7; 8; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Змістовий модуль 6. Сучасний світ та його
проблеми. |
||||||||
Тема 1. Неймовірна
планета Земля. Used to. |
Практичне заняття |
2; 7;
8; 9;
10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 2. 5 причин
турбуватися про глобальне потепління. |
Практичне заняття |
2; 8; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 3. Граматика
Present Perfect with for and since. |
Практичне заняття |
2; 7; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 4. Найбільший
вибух в історії. |
Практичне заняття |
2; 8; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 5. Найгірша
засуха за останні 1000 років. |
Практичне заняття |
2; 9;
10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 6. Лексично-граматичні
вправи. |
Практичне заняття |
1; 2; 7; 8; 9; 10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних,
умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 7. Найдивовижніші
місця у світі. |
Практичне заняття |
2; 9;
10 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Змістовий модуль 7. Професійно-орієнтований
лексико-граматичний мінімум. |
||||||||
Тема 1. На занятті.
Present Simple Passive. |
Практичне заняття |
3; 4; 5; 6 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 2. Шкільне
приладдя. Лексика до теми. |
Практичне заняття |
5; 6; 8 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 3. Розклад
занять. Past Simple Passive. |
Практичне заняття |
3; 4; 5; 6 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 4. Мета заняття.
Порівняння Present і Past Simple Passive. |
Практичне заняття |
3; 4; 5; 6 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 5. Ділове
спілкування. Непрямі накази і прохання. |
Практичне заняття |
5; 6; 7 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 6. Лексично-граматичні
вправи. |
Практичне заняття |
3; 4; 5; 6; 7 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Змістовий модуль 8. Професія вихователя. |
||||||||
Тема 1. Спілкування на занятті англійської мови.
Прислівник. |
Практичне заняття |
5; 6; 7 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 2. Правила
поведінки у групі. |
Практичне заняття |
5; 6 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 3. Оцінювання.
Ступені порівняння прислівників. |
Практичне заняття |
5; 6; 7 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 4. Особистість вихователя.
Числівник. |
Практичне заняття |
3; 4; 5; 6 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних некомунікативних,
умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
Тема 5. Освіта і
самоосвіта. Лексично-граматичні вправи. |
Практичне заняття |
3; 4; 5; 6 |
Виконання рецептивних, репродуктивних, продуктивних
некомунікативних, умовно-комунікативних та комунікативних вправ (2-4 години) |
Максимальна оцінка - 5 |
тиждень |
|||
6. Система
оцінювання курсу |
||||||||
Загальна система оцінювання курсу |
Максимальна оцінка – 100 балів. Загальна система оцінювання включає оцінки за практичні заняття (70
балів), за контрольну роботу (10) та самостійну роботу (20 балів). Також
враховуються виконані рецептивні, репродуктивні, продуктивні некомунікативні,
умовно-комунікативні та комунікативні вправи. |
|||||||
Вимоги до письмової роботи |
Ви повинні виконати контрольну роботу, що складається з практичних
завдань. Також враховуються виконані продуктивні комунікативні вправи, що
передбачають написання творів-міркувань, есе, листів. |
|||||||
Умови допуску до підсумкового
контролю |
Виконання 50 % завдань |
|||||||
7. Політика
курсу |
||||||||
Політика курсу спрямована на створення доброзичливої атмосфери на
занятті, активної комунікації у групі з дотриманням правил академічної
доброчесності. При виконанні продуктивних вправ неприпустимі плагіат та
списування. Пропуски практичних занять відпрацьовуються наступним чином:
опрацювання теми, а також виконання вправ із теми. Якщо здобувач освіти
пропустив (не відпрацював) більше 50% занять, він повинен скласти тести. |
||||||||
8. Рекомендована
література |
||||||||
|
||||||||
Коментарі
Дописати коментар