Модульний контроль, П-31, Методика, 10.05.2022

 Доброго дня, шановні здобувачі освіти групи П-31! Сьогодні у нас останнє заняття. Виконайте, будь ласка, тест і надішліть мені його сьогодні 09.05.2022. Бажаю успіхів!

Модульний контроль №4

1. Назвiть основнi вимоги до текстiв для навчання аудiювання.

2. Визначте мовнi труднощi аудiювання.

3. Назвiть труднощi аудiювання, пов'язанi зi змiстом мовлення.

4. Наведiть приклади опор для подолання труднощiв аудiювання 

5. Наведiть приклад вправи, спрямованої на формування лексичних навичок аудiювання.

6. Наведiть приклад вправи, спрямованої на визначення логiчної послiдовностi подiй при аудiюваннi.

7. До лiнгвiстичних характеристик дiалогiчного мовлення вiдносяться

а) вмотивованiсть

б) ситуативнiсть

в) елiптичнiсть

г) наявнiсть «готових» фраз

д) наявнiсть заповнювачiв пауз

8. Метою навчання дiалогiчного мовлення в початковiй школi є вмiння

а) брати участь у бесiдi у зв'язку з прочитаним, прослуханим чи побаченим

б) робити уснi повiдомлення

в) iнсценувати запропонований текст-дiалог

9. У процесi навчання дiалогiчного мовлення учнi повиннi оволодiти вмiннями

а) розумiти спiврозмовника

б) швидко реагувати на його висловлювання

в) робити розгорнуте повiдомлення

г) продовжувати дiалог

д) користуватися розмовними штампами

10. Вихiдною одиницею навчання дiалогiчного мовлення є

а) реплiка

б) дiалогiчна єднiсть

в) мiкродiалог

11. Найбiльшу мовленнєву активнiсть має дiалогiчна єднiсть

а) повiдомлення-повiдомлення

б) повiдомлення-запитання

в) запитання-контр запитання

г) запитання-вiдповiдь

12. Найлегшим дiалогом для оволодiння є

а) дiалог-домовленiсть

б) дiалог-розпитування

в) дiалог-обмiн враженнями

г) дiалог-обговорення

13. Жорсткою детермiнованiстю висловлювань учнiв характеризуються вправи

а) на оволодiння дiалогiчними єдностями

б) на оволодiння мiкродiалогами

в) на створення власних дiалогiв

14. До пiдготовчих у навчаннi дiалогiчного мовлення належать вправи

а) бесiда у зв'язку з прочитаним

б) розучування дiалога-зразка

в) обмiн реплiками «прохання-порада»

г) складання дiалогу за пiдстановчою таблицею

15. До мовленнєвих у навчаннi дiалогiчного мовлення належать вправи

а) бесiда за запропонованою ситуацiєю

б) бесiда за природною ситуацiєю

в) ведення дiалогу в опорi на схему

16. Найефективнiшим засобом навчання дiалогiчного мовлення є

а) фонограма дiалогу

б) друкований дiалог

в) фiльм

17. Характерною рисою монологiчного мовлення є

а) використання розмовних штампiв та формул

б) неповноскладнiсть реплiк

в) повноскладнiсть та розгорнутiсть

18. Специфiчною труднiстю монологiчного мовлення є

а) логiчне зв'язування окремих мовленнєвих зразкiв

б) переключення з аудiювання на говорiння

в) швидкiсть вiдповiдей на запитання

19. Вихiдною одиницею для навчання монологiчного мовлення є

а) окрема фраза

б) понадфразова єднiсть

в) зв'язний текст

20. Кiнцевою метою навчання монологiчного мовлення є

а) передача змiсту прослуханого або прочитаного тексту

б) зв'язне висловлювання за темою або ситуацiєю

в) з'єднання окремих мовленнєвих зразкiв у логiчнiй послiдовностi

21. Мета навчання монологiчного мовлення за темою досягнута, якщо учнi вмiють висловлюватися

а) в опорi на текст-зразок

б) в опорi на ключовi слова

в) без будь-якої опори

22. До повної вербальної опори вiдноситься

а) структурно-мовленнєва схема

б) логiко-синтаксична схема

в) пiдстановча таблиця

23. Висловлюванню в монологiчнiй формi навчає вправа на

а) коментування фiльму

б) переказ вивченого тексту

в) з'єднання двох-трьох фраз у логiчнiй послiдовностi

24. До висловлювання у монологiчнiй формi готує вправа

а) вiдповiдi на запитання вчителя

б) приєднання учнем своєї фрази у логiчнiй послiдовностi до фрази, яку сказав учитель, диктор або iнший учень

в) розповiдь про свої лiтнi канiкули

25. Найбiльш доцiльним для навчання монологiчного висловлювання на молодшому ступенi є завдання

а) висловiть свою думку про змiст картини та її автора

б) скажiть, що зображено на малюнку

в) скажiть 3 фрази про змiст картини

26. Обґрунтовувати свою точку зору вчить завдання

а) передай головний змiст спектаклю

б) скажи, якi артисти виконували головнi ролi

в) поясни другу, чому тобi сподобався/не сподобався спектакль (концерт, фiльм)

27. Для розвитку мотивацiї читання важливою є

a) якiсть текстiв

б) якiсть перед текстових завдань

в) кiлькiсть незнайомих слiв у текстi

28. Читання – це

а) масивна рецептивна дiяльнiсть

б) пасивна рецептивна дiяльнiсть  

в) активна iндуктивна дiяльнiсть 

29. Метою навчання читання у школi є

а) формування навичок читання про себе

б) читання про себе з безпосереднiм розумiнням змiсту прочитаного

в) оволодiння навичками спiввiдносити букви i звуки

30. Читання у процесi якого досягається розумiння не менше 70% змiсту, є

a) вивчаючим

б) переглядовим

в) ознайомлювальним

31. При навчаннi переглядового читання ефективною вправою є

а) переказ тексту

б) визначення основної думки тексту

в) письмовий переклад тексту

32. При навчаннi ознайомлювального читання ефективною вправою є

а) знайти в текстi вiдповiдi на вказанi запитання

б) знайти в текстi речення з певним граматичним явищем

в) прочитати вказанi речення з правильною iнтонацiєю

33. При формуваннi умiнь вивчаючого читання адекватною вправою є

а) прочитати даний абзац, пiдкреслити слова з указаним звуком

б) прочитати даний абзац, звертаючи увагу на iнтонацiю

в) прочитати даний абзац i здогадатись про значення пiдкреслених слiв

34. Кiлькiсть незнайомих лексичних одиниць у текстi вiд ступеня до ступеня

а) збiльшується

б) зменшується

в) залишається однаковою

35. Адекватним способом контролю читання як рецептивного виду мовленнєвої дiяльностi є

а) переказ змiсту тексту

б) тест множинного вибору

в) вiдповiдi на запитання

36.  Перевiрити розумiння тексту можна за допомогою

а) описання кадру фiльму

б) складання серiї запитань

в) визначення правильних/неправильних тверджень за змiстом тексту

37. Писемне мовлення є... видом мовленнєвої дiяльностi

а) продуктивним

б) рецептивним

в) репродуктивним

38. Навчання писемного мовлення передбачає формування в учнiв

а) графiчних навичок

б) орфографiчних навичок

в) умiнь висловлюватись у письмовiй формi

39. Характерним для початкового ступеня навчання є

а) формування графiчних та орфографiчних навичок

б) розвиток писемного мовлення як засобу навчання усного мовлення

в) розвиток писемного мовлення як засобу самостiйної роботи учнiв над мовою

40. Письмо є

а) метою i засобом навчання iноземної мови

б) засобом навчання i контролю iншомовних знань, навичок та вмiнь

в) одночасно метою, засобом навчання i контролю iншомовних знань, навичок та вмiнь

41. Письмовi контрольнi роботи застосовуються з метою перевiрки

а) знань мовного матерiалу, умiнь аудiювання, писемного висловлювання, читання.

б) знань мовного матерiалу, умiнь аудiювання, усного висловлювання,

в) лише знань мовного матерiалу.

42. Вправою для навчання технiки письма є

а) виписування антонiмiв iз запропонованого списку слiв

б) списування слiв з пiдкресленням буквосполучення, що передає звук [аi]

в) Написання прикметникiв у вищому ступенi

43. Пiдготовчою вправою до навчання писемного мовлення є

а) письмовий переказ

б) самодиктант (вiдтворення груп речень, пов'язаних змiстом)

в) вибiр ключових слiв з тексту

44. Мовленнєвою вправою у навчаннi писемного мовлення

а) написання листа закордонному друговi

б) розширення висловлювання

в) складання плану у формi запитань

45. Творчi письмовi вправи (написання оголошення, автобiографiї тощо) пропонуються учням на ... ступенi

а) початковому

б) середньому

в) старшому

46. Робота над удосконаленням орфографiчних навичок проводиться на ... ступенях навчання

а) початковому та середньому

б) середньому i старшому

в) початковому, середньому i старшому


Коментарі

Популярні публікації