Модульний контроль №2, П-31, Методика
Ім’я, група _______________________
Змістовий модуль №2
I Варіант
1.
Що
має містити календарно-тематичний план?
2. Складiть
план-конспект уроку до теми «Моя сiм’я», 3 клас
Тема: |
Пiдтема: |
|
|
Схематичний план уроку |
|
|
|
Хiд уроку |
|
|
|
3. Сучасний вчитель як особистiсть характеризується такими якостями:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Критерiї аналiзу
уроку iноземної мови:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Наведіть
приклади лексичних ігор на уроках іноземної мови:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Контроль у
навчаннi iноземної мови:
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Коментарі
Дописати коментар