Лекція №13, П-31, Методика
Лексичні та граматичні ігри на уроках іноземної мови
1.
Послухайте
пісню про дні тижня та проспівайте її тихо, голосно, швидко і дуже швидко.
2.
Гра “Word Chain” (Ланцюжок)
Вчитель розташовує слова на дошці
(наприклад, дні тижня), діти називають їх ланцюжком. Вчитель поступово прибирає
по слову, діти продовжують називати усі слова по пам’яті.
3.
Гра “Snowball” (Сніжна куля)
Гра проводиться з картками. Перша дитина називає
першу картку, друга – першу і другу, третя – першу, другу і третю.
4. Гра “What is missing?” (Що зникло?)
На килимі чи дошці розкладаються
картки із словами, діти їх називають. Вчитель дає команду: "Close your eyes!" і
прибирає 1-2 картки. Потім дає команду: "Open your eyes!" і ставить питання: "What
is missing?" Діти згадують зниклі слова.
5.
Гра “Find the house” (Знайди будинок)
Допоможіть
тваринкам знайти свої будиночки (ферма, ліс чи джунглі). Діти сортують
тваринок, говорячи A cow lives on the farm тощо.
6.
Гра “What doesn't belong?” (Що зайве?)
Гра проводиться з картками.
Вчитель поміщає на дошку / на підлогу групами картки
(по 3-4) із словами. Діти по черзі називають картку, яка не входить в ту або
іншу групу, а вчитель її прибирає. Потім кожна з груп називається одним
узагальнюючим словом.
7.
Гра “Can you see?” (Чи бачите ви?)
Гра проводиться на дошці або
на підлозі. Ведучий (або вчитель) поміщає на дошку зображення предмета
(наприклад, по темі "меблі" - стіл) і ставить питання: "Can you see а TABLE ?" Решта
дітей відповідає, дивлячись на дошку: "Yes, I can.".
Ведучий ставить наступне питання, не поміщаючи зображення предмета на дошку:
"Can you see а chair?" Діти знову відповідають хором: "No, I can’t".
8.
Гра “What can you see?” (Що ви бачите?)
Підготувати картку з
невеликим отвором в середині. Накрити цією карткою картинку із словом і, водити
отвором по картинці, надати дітям можливість відповісти на питання: "What
is it?"
9. Гра “Mine it” (Пригадай)
Вибрати одного з дітей
ведучим. Ведучому показується одна з карток, яку він повинен запам'ятати.
Картки помістити на дошку. Решта дітей ставить ведучому питання: "Is it а…?"
На що ведучий відповідає: "No, it’s not a…" – якщо картка не вгадана і
"Yes, it’s a..." – якщо картка вгадана правильно.
10.
Гра “Eat - Don't
eat” (Їстівне –
неїстівне)
Ведучий кидає м'яч одному з
гравців, і якщо ведучий називає їстівне – м'ячик треба зловити, якщо неїстівне
– ні.
11.
Гра «Весела
зарядка»
Інструкція: «Я називаю
команди по-англійськи, а ви їх виконуйте. Але є одна умова: якщо я ввічливо
попрошу вас зробити команду, наприклад, «Please run», то ви її виконуєте, а
якщо слово «please» я не скажу, то ви нічого не робите. Будьте уважні!»
12.
Гра “Is it true
or not?” (Правда чи ні?)
Гру
можна проводити з м'ячем. Ведучий кидає м'яч будь-кому з гравців і називає
словосполучення, ставлячи питання: "Is it true or not?" Гравець ловить м'яч і відповідає:
"Yes, it's true" або
"No, it's not true". Потім він стає ведучим і кидає м'яч наступному гравцеві. Наприклад: Yellow lemon, Pink pig, Orange bear,
White snow, Red crocodile, Purple mouse, Green grapes, Grеy elephant,
Purple cucumber, Blue apple,
Black sun.
13.
Гра “Jump” (Стрибай)
Діти
встають, ведучий показує картку і називає слово. Якщо слово відповідає картці,
діти стрибають. Якщо – ні, стоять.
14.
Гра “Musical Cards” (Музичні картки)
Діти
передають один одному картки по колу поки грає музика. Як тільки музика
зупиняється, діти називають картки, які опинились у них в руках.
15.
Гра “Whisper” (Шепіт)
Ведучий
показує картку першій дитині. Ця дитина пошепки називає слово іншій дитині і
таким чином слово передається ланцюжком до останньої дитини, яка має назвати,
що почула.
Коментарі
Дописати коментар